Zařaďte zelenou kávu do vašeho životního stylu

Mýtus nebo klam? Škodí nebo pomáhá? Hubne či se po ní spíše přibírá? To jsou věčné spekulace, které kolují kolem tzv. „zelené kávy“. Má se za to, že pomáhá při hubnutí, ale spousta lidí se ji bojí zařadit do svého jídelníčku. Není se čemu divit, touží po stoprocentním životním stylu, proč si ho tedy ničit něčím, o čem toho moc nevíme.

Fenomén zvaný „zelená káva“ se stal během uplynulého roku velice oblíbený, ovšem recenze těch žen, které ji zkusily, nejsou skoro nikde k mání. Pokud ano, jedná se o stejný poměr kladu i záporů. Nejspíše záleží na jedincích – jsme přeci všichni jiní. Někomu může káva škodit, jinému zázračně pomáhat. Ale v otázce hubnutí pomáhá káva všem stejně.

Ať už je pravda kdekoliv, je zapotřebí říct, že tento druh kávy je o něco zdravější než klasická černá káva. Jelikož zrnka neprošla pražením, ponechala si tělu prospěšné složky. Tip pro ženy: jestli se pokoušíte zhubnout nějaké to kilo, riskněte zelený nápoj. I když nějakému organismu může být škodlivá (je ovšem minimálně případů, většinou jsou ženy nespokojeny s účinností), risk za to stojí. Zelená káva v sobě totiž obsahuje stimulační látky, které ovlivňují míru přeměny cukrů v útrobní tuk. Navíc snižují i chuť k jídlu, tudíž se nemáte tendenci přejídat.

Dalo by se nyní říct, že jsme malým procentem odpověděli na otázku, zda se po tomto druhu kávy opravdu hubne. Díky složkám, jež obsahuje, by měla být skvělým pomocníkem stejně jako zelený čaj či chia semínka. Ale samotný nápoj kila sám opravdu nesníží. Ať už zkoušíte, jíte nebo budete chutnat cokoliv, co vám odežene nebo zmenší chuť k jídlu, pamatujte, že vždy jdou tyto produkty ruku v ruce s pravidelnou a vyváženou stravou, dodržováním pitného režimu a s pohybem. Pouze pak se můžete těšit z nízké tělesné hmotnosti a (s dobrým cvičením) i z pevné postavy.