4 tipy, které si osvojit a zhubnout

Hubnutí není věda, i když se to někomu může jevit. Ano, je to sice maraton a ne sprint, ale když si člověk nakoupí krásné sportovní oblečení, tedy pohodlné legíny a tričko na cvičení, a k tomu osvojí několik tipů, přebytečné kilogramy půjdou dolů naprosto samy. Nevěříte? 

Vynechte nebo alespoň omezte cukr

Klíčem k vysněné a štíhlé postavě je především změna jídelníčku. Ne nadarmo se říká, že strava je osmdesát procent úspěchu. Vynechejte proto uzeniny a tučné ingredience, stejně tak se vyhněte cukru. Zejména v něm je kámen úrazu. Mnoho lidí přemýšlí nad tím, jak se zbavit nehezké „pneumatiky” kolem pasu, bohužel právě na ní má cukr vliv. 

Abyste se tedy zbavili bříška, jež bývá tou nejvíce problematickou partií našeho těla, vynechejte nebo alespoň trochu omezte cukr. 

Pohyb na programu každého dne

Odborníci na hubnutí se shodují na tom, že hubnutí je o čtyřech pilířích. Jedním z nich je správný a vyvážený jídelníček, druhým pitný režim, třetím kvalitní spánek a čtvrtým pohyb. Právě fyzická aktivita by měla být nedílnou součástí každého dne. Proto se denně hýbejte nezávisle na tom, jestli jste sportovně založeným nebo nikoliv. 

Pohyb do svého denního harmonogramu zakomponujte v různé podobě. Může to být procházka nebo výstup schodů místo použití výtahu. 

Jde tu o centimetry

Řada lidí má tendenci se při hubnutí vážit. Jenže váha si nás ani při naší vynakládané snaze neváží. Raději sáhněte po metru a změřte se. Bylo prokázáno, že změny budou viditelné hlavně na centimetrech čili na první pohled. A o to vám ostatně jde, ne?

Člověk totiž může mít opravdu těžké kosti nebo jenom hodně svalové hmoty. A ta může číslo na váze rapidně zkreslit.

Hlavně se dostatečně motivujte

Mít v hubnoucím módu svůj cíl je samozřejmé, ale mít dostatečně silnou motivaci, to člověku většinou chybí. Pokud se jí však obrníte, vyhrajete.